2040311204 |
Com investigar en l'àrea de coneixement del medi natural i social a l'educació infantil |
2018-2019 |
Conferència. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
12/2/2019 - 12/2/2019 (2 hores) de 17:30h a 19:30h |
|
CRP Ciutat de Badalona |
|
Av. Maresme, 192-212 (Badalona)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Badalona
|
| |
|
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
09/01/2019 - 18/01/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
conferència a càrrec de Montse Pedreira.
Desenvolupar el mètode científic amb petits, potenciant el gust per la investigació i desenvolupament de projectes.
|
| |
Objectius |
- Valorar el treball científic que es realitza amb l‘alumnat en els centres educatius.
- Donar un marc adequat: organització, mitjans, espai i temps perquè grups d’escolars mostrin els seus treballs d’investigació en l’àrea de ciència.
- Valorar les bones pràctiques, potenciar el treball en recerca i crear situacions gratificants per l’alumnat i el professorat.
- Incidir en l’aprenentatge d'habilitats comunicatives.
- Fer que l’alumnat se senti protagonista.
|
| |
Continguts |
- Valorar el treball científic que es realitza amb l‘alumnat en els centres educatius.
- Donar un marc adequat: organització, mitjans, espai i temps perquè grups d’escolars mostrin els seus treballs d’investigació en l’àrea de ciència.
- Valorar les bones pràctiques, potenciar el treball en recerca i crear situacions gratificants per l’alumnat i el professorat.
- Incidir en l’aprenentatge d'habilitats comunicatives.
- Fer que l’alumnat se senti protagonista.
|
| |
Formador/a |
Pedreira Álvarez, Montserrat
|
| |
Avaluació |
Satisfacció dels assistents.
|
| |
Certificació |
Per les característiques d'aquesta activitat, no es lliurarà certificat d'assistència
|
| |
Persones destinatàries |
Adreçat a mestres d’EI i Primària. Es prioritzarà la inscripció dels mestres que participen amb algun grup-classe al Congrés de Ciència
|
| |
E-mail |
crp-badalona@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
17/10/2018 |
- |
- |
|
| |